aq tak suke agas~~
mmg mudah ke bg lelaki utk meluahkn perasaan nyaa..?
tp,
sebenarnyaa hnyaa utk suke-suki sje..
isyhh,,
rimas2 ngan sume agas2 nyhh..
being a single susah,,
ade couple pon susaa.
haiyaa..
ending up,
biar aq ngaku yg aq tak maen laki..
snng..
takkn diganggu lagi.
tp,
pada hakikatnyaa..
aq bkn cm tuh tauu..
like tread mark LBS :
no men,no try..
be a women,
with no cry ~~

No comments:
Post a Comment