hari tuh aq maen omegle ..
chat laa ngan mamat dr India .
bual punye bual ,, ktorg bertuka fb ..
so, dy tngok laa gegmbaa aq ..
then dy tnye "you're alway wear burakha ?"
haha..
burakha uh kire tudung or selendang laa..
aq ckp laa ye n i'm muslim :)
dy ckp mesti susa ann nk kne pki bende uh ..
haha.
alaa practise makes perfect kot ..
tu laa yg aq ckp kt dy n i proud to be muslim ..
lagyh satu , style laa beb ..
berhijab lagi sng kowt dr freehair ..
bg aq laa .
sbb,klu freehair nk kne fikir cmne keadaan rmbut aq sekarang ?
nk buat fesyen ape erk kt rmbut nyh?
hurm memacam lagyhh la ..
tuh bg aq laa ..
lagi pon Islam menuntut penganutnya menutup aurat :)


No comments:
Post a Comment